Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2012

Av Sannixen - 25 februari 2012 19:05


Ni måste bara se den :) Tyckte den var riktigt bra. Dock böla jag genom en hel del :P haha..




  

När ni sett den kan ni ju kika in igen och berätta vad ni tyckte om den?




Av Sannixen - 24 februari 2012 18:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 24 februari 2012 18:15


Har sådan bloggtorka igen. Mestadels jobb ändå för tillfället så man orkar inte sitta här och skriva sen efter heller.


Igår kom min stora älskling hem tidigt och jag själv slutade 16 så det var nice :) Åkte och köpte kinabox :) Timmie verka också gilla det fast han inte åt alltför mycket. Han har blivit lite dålig med maten nuförtiden <3 Men det ändrar sig säkert snart igen.. Sen på kvällen blev det gurka med dippa och tittade på The big bang theory, är på säsong 4 nu :) Så sjukt roligt är det.. Dock somnade jag mitt i allt så då fick vi gå och lägga oss <3



Av Sannixen - 21 februari 2012 21:39



Snart kommer min älskling hem <3

Dock nanna tidigt då det är jubb imorrn.. Men mysigt att iaf ses en liten stund innan nattetime <3

Av Sannixen - 21 februari 2012 19:27



Hämtade hem min lille pluttis igår efter jobbet <3 Sen mös vi en stund innan han skulle nanna..


Idag var det dax för begravning. Väldigt fint var det<3 Styke kramar till er <3


Sen har jag umgåtts med Emma. Hämtade upp henne på hennes jobb sen körde vi inom Maxi innan vi stack hem till oss. Så käkade vi bullar och Timmie fick piggelin som var så efterlängtat <3 Dock var vi alla så trötta så vi satt som zombies i vars en soffa :P jag är riktigt trött nu också men MÅSTE räkna matte.. Så får väl hasa mig ut och hämta boken nu..

Av Sannixen - 20 februari 2012 10:35

 

  Lillen är hos sin farmor denna helgen, han skulle varit hos sin pappa men han är sjuk så han hade lämnat honom hos sin mamma istället. Saknar min lille prins så himla mycket när han inte är här. Han är de bästa som någonsin hänt mig <3 Finns ingen som är så go och underbar som honom. Kan fortfarande knappt förstå att han är min <3 Och snart blir han 2 år.. Tänk att han har funnits med i två år. Helt ofattbart <3

 

Älskar dig min lille prins




Av Sannixen - 20 februari 2012 09:30



I fredags var det begravning <3 Massa styrkekramar till er alla <3

Jätte fint i kyrkan och trevligt på efterfikan.



I lördags var det jobb som gällde sen hem så fixade vi ihop maten sen kollade vi på tvn och umgicks :)


Och igår så var det jobb och när jag kom hem hade älsklingen lagat mat och tänd ljus överallt och spelade mysig musik <3 hihi världens underbaraste.. Så åt vi och sen mös vi med gurka och dipp (jag) och han är chips med dipp ;) Framför The big bang :) Så jäkla bra den är. Dock somnade jag efter en stund för jag var så himla trött.. Så då gick vi och la oss <3 :)

Av Sannixen - 17 februari 2012 09:07



Någon av er som läste Metro igår?

Där stod det om en tjej som är 21 år och har skrivit en bok som heter otrohetsboken. Den är till för att hjälpa killar vara otrogna mot sina tjejer på ett smidigt sätt :S Boken har 69 tips på hur du bedrar din tjej och kommer undan med det. Och den här tjejen fick sin ide när hon insåg att killar hanterade sin otrohet klumpigt?

Så hon tycker tydligen inte tjejerna ska få veta att killarna går bakom ryggen och ligger rundor med andra :S Att det är okej att göra en sån sak ? Det står också att hon upplever det som att det blivit vanligare med öppna förhållanden. Jo men om det nu är öppet så är ju båda med om att den andre partnern är med andra varför då skriva en bok hur dom andra som inte är i ett öppet förhållande kommer undan med det ?

Går man in i ett förhållande hoppas de flesta iaf att den andra ska vara trogen och att man ska bilda ett liv tillsammans inte att man kanske skaffar barn o.s.v för att senare få veta att partnern varit med någon annan under hela graviditeten o.s.v Undrar om hon själv tycker det är okej att hennes kille är otrogen ?? Eller så är hon kanske en av dom som gillar öppet förhållande?


 


Vad tycker ni? Läste ni artikeln ?

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards