Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sannixen - 29 oktober 2011 19:08



Idag har inte skett allt för mycket mer än jobb.. Och jag var döds trött konstigt nog :S Borde ju varit tröttare igår ?! Men men dagen gick ändå hyfsat snabbt i mellanåt.. Sen efter jubbet åkte jag hem till min syster och familj, käkade mat där.. kalkon, potatis, sås och gele ;) Satans gott det där vett du... Sen nu är jag hemma och lillen har lagt sig, mamma kommer om någon timme eftersom hon ska vara barnvakt på morgonen imorrn när jag jobbar.. Tack <3

...

Av Sannixen - 28 oktober 2011 21:10


Haha säger bara KAOS !!! Perfekt ord för denna dagen :P

Av Sannixen - 27 oktober 2011 15:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 27 oktober 2011 15:57



Vaken till ca 3 i natt :P Så njaaa blev ingen matte lektion imorse iaf haha orkade inte stiga upp halv sju. Men men så får försöka plugga matte på kvällarna i helgen :/ Fram tills tisdag har jag på mig iaf.. Nästa vecka också sen är det prov veckan efter.. Nervöst som attans...

Av Sannixen - 27 oktober 2011 15:54



Åkte hem till Emma och Jonas, umgicks med dom och Andy :) Riktigt skoj skoj ... Emma försvann ett tag för hämta sin mormor och bengt.. Sen försvann Jonas för hjälpa dom med väskorna efter semestern :P Sen kom dom tillbaka och killarna helt inne i tvn ;) och vi tjejer snacka massa <3 hihi.. Tack för en toppen kväll som fick mig så himla glad igen :)

Av Sannixen - 26 oktober 2011 12:50


Jag längtar riktigt mycket tills Julen kommer. Alla affärer har börjat sälja massa julsaker och man känner kli i fingrarna att köpa en massa :) Hade gärna plockat upp allt julpynt NUU :) Tycker att det är den mysigaste perioden på hela året. Alla ljus, julpynt, julgrannar, mysiga musiken, värman, snön, familjen, paketen, kärleken ja allt.. Hoppas dessa sista månaderna går snabbt nu :) Det som är synd är att julen är över så himla fort :/ tråkigt nog.. Och att man är ensam över julen ännu ett år. Nu menar jag utan en "man/kille" det är så mysigt när man tänker dagen efter barnen fått julklapparna så ska man bygga ihop alla roliga leksakerna o.s.v Då hade det varit mysigt att vara en liten familj och bara mysa och hjälpas åt <3 men det kommer, det kommer ... säger dom iaf ...

 

 

 

 

 

 

Hur känner ni för julen??? :)

 

 

Av Sannixen - 26 oktober 2011 10:13


Sitter här och tittar på min lilla pojke när han leker så fint. Det finns inget bättre än honom. Den här kärleken går inte att beskriva, mitt hjärta hoppar och allt känns så bra när han finns i min närhet <3 Min älskade lilla Timmie..

Av Sannixen - 25 oktober 2011 22:37



Idag fattade jag precis allt på lektionen så det var riktigt kul att räkna för en gång skull :) Dock har jag inte hunnit göra min läxa då jag jobbat hela kvällen och imorrn ska jag inte på lektionen. Vill mysa lite med lillen innan han åker till sin pappa och sen jobbar jag ju helg så ses inte jätte mycke då :/ Ska försöka räkna fatt i matten imorrn efter han åkt iaf.. Sen tors är det lektion sen räkna massa hemma igen. Nu jäklar känner jag att motivationen kommer tillbaka..

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards