Livet som mamma

Alla inlägg under december 2014

Av Sannixen - 31 december 2014 08:27

Nu har jag skickat in min utredande text och man får helt ont i magen :/ nästa vecka får man svar och hoppas verkligen inte jag måste skriva om allt :/ kändes så flummig men känner ändå att jag inte kunnat hitta bättre fakta än de jag gjort, så nu är det bara att vänta :)

Av Sannixen - 31 december 2014 06:53

Funderar på att städa ut julen idag. Det enda som är tråkigt att man kommer sakna alla stjärnor och ljusstakar :/ måste köpa några lampor till köksfönstret, är ju så mysigt när man kommer hem och det lyser där :)

Annars blir det bara mys mer loppan idag <3 saknar timmie såååå mycket. Hade han varit hemma hade det blivit pulkabus :)

Av Sannixen - 30 december 2014 15:09


  


Åh kunde inte låta bli att beställa dessa urgulliga pyjamisar till bebis <3 Hon kanske inte ens behöver jamis när hon är född kanske blir för varmt men var ändå tvungen att ha dessa. Någon kyligare natt kanske de blir ;)



Av Sannixen - 30 december 2014 08:32

Idag känns det bra igen bara vrål hungrig hehe och migrän hade jag innan men de har blivit bättre. Så nu ska jag sätta fart med arbetet. Hade skrivit mer än vad jag mindes så det var positivt :) får hoppas jah kan bli klar idag så man sedan kan njuta av ledighet resten av veckan <3

Av Sannixen - 29 december 2014 19:40

Ni är det finaste jag vet <3

Av Sannixen - 29 december 2014 16:10

Hmm läste om vinterkräksjukan nu och de är nog inte de jag fått då bara en sak stämmer in på mig där :/ undra vad jag då dragit på mig?
Störigt som attans iaf. Känns som man är nygravid all over again :P

Av Sannixen - 29 december 2014 08:21

Då har antagligen vinterkräksjukan hittat hem till oss. Iaf till mig :( den kan dessutom inte komma mer olägligt då min text till skolan ska in på fredag och jag har en del att skriva och en sista bok att läsa :/ mår skit och har panik i hela kroppen. Det är såna här tillfälle man verkligen längtar tillbaka till när man själv var liten och mamma tog hand om mig <3

Av Sannixen - 27 december 2014 09:08



Kanske hittat en vagn jag gillar nu :) Först var jag inne på att köpa en svart vagn men de är verkligen inte jag alls att ha en helsvart. Jag gillar när där är lite av en annan färg. och kan säga att jag hittat MÅNGA pojkvagnar nu i härliga färger men tycker inte de är lika lätt till flickor. Men men nu kanske kanske jag hittat en jag gillar :P Fast tre färger som jag kan tänka mig :)


 

 

 


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards