Livet som mamma

Alla inlägg under november 2013

Av Sannixen - 30 november 2013 18:50

Nästa år får det både bli ny gran och nya ljus iaf :) den är rätt sliten nu hehe. Skönast hade varit om man hade haft en gran med inbyggda lampor men har för mig dom kostar väldigt mycket. Men men vi får se :)

Av Sannixen - 30 november 2013 18:46

Skulle iväg och köpa vinterskor till Timmie idag men gick inte så bra :P första affären var vi inne i Max 5 minuter för där fanns inga man fastnade för. Sen andra affären hittade han ett par glittriga ballerina som han INTE tänkte släppa. Sprang omkring i ena butiken så jag inte kunde fånga honom^^ sprang ut ur butiken med en av dom på sig och höll på. Jisses säger jag bara, så ja det blev inga vinterskor men fick iaf mätt hans fot så får själv åka ut en dag och titta :P

Av Sannixen - 29 november 2013 09:55

Trodde inte jag klarade provet förra fredagen så gick dit idag för att göra om det men jag hade klarat det :) så himla skööööönt !

Av Sannixen - 28 november 2013 17:55

När vi hade ätit middag så fick dom
Bada lite :) och nu leker vi i timmies rum <3 dom är så Goa mina små <3

Av Sannixen - 28 november 2013 17:44

Linnea är ju sjuk så hon har vaknat minst en gång k timmen hela natten så har haft sån dryg huvudvärk hängandes över mig idag :( börjar dock bli migrän känns det som :( och imorgon ska jag ha prov igen som jag inte haft tid stt läsa till :/ så det är ångest :( för kommer inte orka läsa ikväll heller med denna huvudvärk :(

Åhh snälla huvudvärk försvinn !!

Av Sannixen - 27 november 2013 21:03

Har skickat in ett arbete i biologin plus en labbrapport så det känns ändå ok :) ska försöka bli klar med svensk arbetet i helgen :/ för imorrn kväll MÅSTE jag plugga till geo provet på fredag. Egentligen borde jag göra de redan nu men orkar verkligen inte med skiten :/ speciellt inte nu när man har så satans mycket annat :( snart december ju ? :O inte alls långt kvar i skolan. Skönt på ett sätt ångest på ett annat :/

Av Sannixen - 27 november 2013 13:16

Linnea har feber :( fick hämta hem henne från förskolan. Så sambons pappa ska vara barnvakt en stund i eftermiddag så jag kan åka och göra prov i skolan. Tack :)

Av Sannixen - 26 november 2013 19:51

Räkmacka, oboy och greys anatomi :) mmm nice kväll :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards