Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sannixen - 31 augusti 2011 12:18


Min lille prins är sjukis så jag fick stanna hemma med honom idag. Dock ångest med jobb men ja viktigt att lillen blir frisk ju    Han är mitt liv..

Av Sannixen - 31 augusti 2011 11:22


Dom böckerna verkar riktigt bra. Någon som har läst dom?


Detta är den senaste utav serien. Finns nu 4 böcker.

Beautiful Dead: Phoenix bok

Varken döda eller levande rör de sig i de odödas gränsland. Vad är det som händer på Ellerton High? Fyra dödsfall på mindre än ett år. Gåtorna kring Jonas, Summers och Arizonas tragiska dödsfall har fått sin lösning. Turen har kommit till Phoenix och det är med dubbla känslor och ett blödande hjärta som Darina söker sanningen om knivbråket som ändade hans unga liv. Hon står inför sitt livs svåraste beslut, avgörandets stund. Att hjälpa sin älskade Phoenix över till andra sidan är ju att hjälpa honom bort från hennes egen värld, mot ett slutligt avsked. Eller kan kärleken övervinna döden? Missa inte den dramatiska och känslostormande upplösningen på den internationella succéserien Beautiful Dead.



 


Av Sannixen - 30 augusti 2011 20:15


Nog inte stressat såhär mycket på väldigt länge :P Upp halv sju för duscha och göra mig klar inför min matte lektion. Sen körde jag bil in denna gången eftersom jag skulle börja jobba kl 10. Lektionen gick bra och jag var längre fram än vad vi skulle så det var skönt. Ska börja sitta ca 30 min varje kväll annars känns de som jag aldrig kan fixa det :/ Men ja denna gången BARA för jag hade bråttom blev vi inte släppte förrän tjugo i tio :O Alltså tjugo minuter på mig att ta mig från stan till jobb och även byta om och stämpla in :O Men gissa vad ?! Jag hann ;) Tack och lov..

Av Sannixen - 27 augusti 2011 15:06



Hängde med dom hem efter shoppingrundan :) Åt god middag där och umgicks massa.. Efter det blev det film i deras biorum, ritkigt cooolt :) Dock funka inte den filmen vi ville se så fick bli Cars.. FIck dock köra hem mitt i allt för Timmie kunde inte riktigt slappna av.. Tack för en mycket trevlig dag och kväll :)

 

Zara och Timmie i biorummet   

 

 

Av Sannixen - 27 augusti 2011 14:52


Först hämtade syrran upp oss så stack vi in till stan för hämta dagispåsen som man fick om man hade smsat ett visst nummer. Jag käkade en friterad banan påvägen tillbaka till bilen :) Sen körde vi och hämtade upp Nicole på dagis. Dom släppte oss hemma och hämtade sen upp Zara. Hem till oss igen så körde vi två bilar bort till Burlöv Center och gick en runda :) Köpte lite smått som jag tar bild på sen och lägger in..


Kusinerna i ett omklädningsrum :)


  


 

























Av Sannixen - 23 augusti 2011 11:32


Nja inte den bästa av filmerna men ändå helt klart sevärd :) Spännande i mellanåt men lite seg också. Det coolaste med filmen var sjöjungfruna ;) Dåligt slut..


Av Sannixen - 23 augusti 2011 11:27



2010-04-17

Då förändrades mitt liv

till det bättre

  

Då föddes min underbar son

Timmie.

  

Han är mitt allt

mitt liv,min styrka,

mitt hopp. Han är ljuset i mitt

liv, min älskade lilla prins ..

  

 

 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards