Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2011

Av Sannixen - 28 februari 2011 11:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 28 februari 2011 10:15



Lillprinsen står och tittar ut

  

Av Sannixen - 28 februari 2011 00:38



Igår efter massa packande så var det dax för fest hos Emma och Jonas. Mötte upp Anna på bussen sen åkte vi wiiieee :P haha.. Emma mötte oss vid busshållsplatsen sen vandra vi hem till dom. Riktigt trevlig kväll, men tyvärr för mycket att dricka :/ Så när vi åkte bussen hemåt mådde jag skiiiit.. Men men killarna var sjyssta och betalade taxi, thanx :) Så man kom hem lite snabbare iaf. Och direkt in på dasset och skrek lita :( Jobbigt jobbigt..



Idag vaknade man efter nån enstaka timmes sömn och hela världen snurra :/ Rikigt jobbigt  men ja efter 2 timmar eller något kunde jag somna om igen. Umgicks med Anna några timmar, sen började jag städa och sådär. Emma och Jonas kom vid halv sex :) Sen åkte Jonas och hämtade Micke medans vi tjejer började med maten.. Lax med potatis, sås och ärtos, sviiiiiiin gott  I LOVE !! Sen kom timmie älsklingen hem, ååhhhh vad jag saknat dig min lille prins. Käkade och lekte med lillen, sen kollade vi på Silent Hill. Fast ja någon somna ju haha :P Aja sen efter filmen satt vi och snackade massa innan dom åkte hemåt ...



Och nu måste jag med sova ska snart upp med lillen ju.. Och han lär säkert vakna snart då han inte varit här innan.. Och även inte varit hemma på några dagar..

Av Sannixen - 28 februari 2011 00:36



Skrev kontraktet igår. En super trevlig familj som ska flytta in där :)

Skönt att den delen av mitt liv är förbi iaf, nu kommer allt annat ^^ Tydligen.... Be a better ...

Av Sannixen - 28 februari 2011 00:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 26 februari 2011 00:37


Nu har vi fått ett toppen bud så verkar som vi kommer skriva kontraktet imorgon. Äntligen. Fy för vad skönt det ska bli :)

Av Sannixen - 26 februari 2011 00:27


Varit med mina underbaringar såklart    Ännu en mycket mycket trevlig kväll. Tittade på dagboken ;) alla helt inne i filmen.. Men den är så sjukt bra. Käkade nachos chips med köttfärs, ost och dippa. Gotte gott.. Men nu kallar sängen iaf.. Ses imorrn kväll :) .... again !!

Av Sannixen - 25 februari 2011 09:47

Någon som kan ge mig lite styrka för att klara dagen ?!

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards