Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2014

...

Av Sannixen - 30 augusti 2014 12:24

Det finns en sak som irriterar mig som in i h*lvete och har gjort flera veckor nu. Önskar jag kunde skriva om det men de går inte. Kan bara säga att jag känner mig så jävla irriterad och ilsken inombords att jag bara hade velat "skalla dig" ;)

Av Sannixen - 29 augusti 2014 17:09

Var jätte sorgligt när jag hämta Linnea :/ fick kramar av fröknarna och dom önska henne lycka till. Jag ville bara gråta :( kändes jätte jobbigt :( finns nog inga bättre fröknar än dom.

Av Sannixen - 29 augusti 2014 14:31

Usch och fy vilken huvudvärk jag har idag :( och stel i nacken och axlarna. Har provat sova en stund men hjälpte inte så hoppas de går över när man ätit något. Är sjukt sugen på en stor jäkla pizza ;) så ska nog försiktigt väcka sambon och fråga <3 sen är det dax att hämta Linnea och alla hennes saker från förskolan.


Åhhhh kommer sakna hennes fröknar så otroligt mycket. Man kan verkligen prata med dom om allt. Dom är såååå underbara !!! Rekommenderar verkligen höja förskolan !!!

Av Sannixen - 29 augusti 2014 08:04

Nu dax för lite frukost med mina små älsklingar <3 Sen blir de förskolorna och det är Linneas sista dag på sin förskola. På måndag börjar hon på timmies :) nervöst men spännande och jag hoppas verkligen allt går bra. Och framför allt att hon kommer trivas där också. Och idag åker timmie till sin pappa över helgen så kommer sakna honom <3



Hahaha mina tokungar <3

Av Sannixen - 28 augusti 2014 17:59

Lunchade med Helena idag, åkte till mobila och åt den super gods hamburgaren som vi åt sist :) den satt fint ;)


Sorry att jag inte skriver så mycket just nu, mycket i livet som sker för tillfället men kommer säkert uppdatera oftare snart igen :)

Av Sannixen - 26 augusti 2014 21:27

Var riktigt spännande att komma till skolan. Kaos med massa människor men var lätt att hitta rätt rum iaf :) Lärde känna en jätte trevlig tjej som ska gå samma program som jag. Hoppas verkligen vi hamnar i samma grupp också så vi har alla lektioner tsm. Vi umgicks en stund efteråt också :) så nu känns det ännu roligare att börja på måndag.

Längtar att få komma igång nu !!! :D

Av Sannixen - 26 augusti 2014 09:59

Man hinner tänka rätt mycket nu på bussen påväg mot skolan. Är påväg att börja ett nytt och förhoppningsvis roligt kapitel i mitt liv.

Av Sannixen - 25 augusti 2014 21:36

Upprop i skolan :) spännande och sjukt nervös. Nu kommer man få en glimt av sin klass osv. Och på måndag börjar jag på riktigt :) vilket äventyr jag är påväg emot !! :D

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards