Livet som mamma

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Sannixen - 22 november 2011 12:16



Hahahaha omg säger jag bara vilken rolig kväll igår :P Började med att jag och pojkvännen var i köket så stänkte jag en hel del vatten på honom sen prang/flög jag fort som attans in i storarummet och både Emma och Jonas började as garva åt mig. Eftersom jag viftade med händerna och samtidigt försökte ta mig runt bordet :P Hahahahaha.... Sen kom pojkvännen och satte sig hos mig så spruta han ner mig med vatten med en sån spruta till medicin :P och då tog jag hela mitt glas och hällde över honom ;) dock blev soffan dyng sur också hahahaha.. Så fick vända kuddarna och pojkvännen fick byta kläder.. Dock gav han inte upp där ;) utan han tog timmies vattenpistol och började spruta på mig vilket då blev att han fick ännu ett glas över sig ;) hihiihi dont mess with me.. Och min kommentar - hur många ggr ska vi göra detta :P med ett smile på läpparna.. Så ja det sluta med att han fick byta om igen :P och så fick vi sitta på en handuk i soffan.. dock gick de igenom så vi var lite fuktiga sen hahahahaha :P

Av Sannixen - 22 november 2011 08:41



Timmie blev hämtad av sin pappa vid kl 14.. Så då åkte jag och pojkvännen hem till honom för han skulle hämta lite kläder o.s.v Så träffade jag hans föräldrar :) Sedan åkte vi till Burlöv Center så köpte han parfym där och efter det åkte vi till Center Syd :P haha liten omväg men vi kom fram tillslut ;) hihihi.. Gick en runda där och så köpte han lite kläder, snygging ;) Sedan hemåt, blev BK på vägen hem.. Efter någon timme kom Timmie hem och strax efter där kom Jonas och Emma :) Kollade på det 6e avsnittet av The walking dead.. Synd där bara är ett avsnitt kvar sen är det uppehåll till februari :(

Av Sannixen - 22 november 2011 08:30

Glömde ju skriva en sak ang lördags :

Busschaffören hem från centralen var helt puckad :S Timmie ville inte sitta i vagnen utan i vårt knä så pojkvännen hade honom i knäet. Då säger busschaffören att vi måste sätta honom i vagnen och sen vända vagnen åt färdriktningen :S Aldrig varit med om att en busschafför säger något sådant. Det är väl vårt eget ansvar ?! Men ja så vi fick tvinga ner honom i vagnen och han gallskrek jätte länge och försökte kämpa sig upp :( Det gjorde så ont i mitt mamma hjärta :( Dock blev han lugn någon minut sen började han igen.. Och så var det heeeeeeela resan hem.. Där var någon jätte snäll tant som lät honom pilla på sin rullator o.s.v Men de flesta människorna på bussen kollade på oss precis som vi plågade honom och jag kände det så också :( han ville ju känna sig stor...

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards