Livet som mamma

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Sannixen - 12 oktober 2012 10:25

Haha så himla söt <3

Av Sannixen - 12 oktober 2012 10:08

Bilden ville inte i förra inlägget :/

Av Sannixen - 12 oktober 2012 10:06

Jag och mina pågar är på lekplatsen :) riktigt fint väder och timmie cyklade hela vägen hit <3 och nu spelar dom fotboll. Åhh vad jag älskar er <3

Av Sannixen - 12 oktober 2012 08:11



Något av det värsta jag vet är när folk snarkar ^^ Tyvärr gör min sambo detta.. De första månaderna märkte jag inget men sedan jag blev gravid har min hörsel blivit "mammahörsel"  och kan nästan höra en nål falla. Han snarkningar går mig på nerverna, jag blir skit irriterad och skakar i hela kroppen så mycket ljudet stör mig. Han testade såna jäkla plåster skit på näsan men det hjälpte inte ett skit. Bara slöseri med pengar... Någon som har ett tips?? Finns nässpray och halsspray på apoteket som jag sagt att han får åka och köpa idag... Bara nu när han somnat i soffan går det mig sjukt mycket på nerverna.. Blir skit lack på det fast han inte kan hjälpa det.. Blir på super dåligt humör!!!!!!!!!!! Han säger att han pratat med vårdcentralen men vet inte ?! Dom opererar bara bort polyperna.. Men när jag läst runt på internet verkar det inte alls som de är de första dom gör.. utan dom kollar en och och lyssnar på ens snarkningar och massa sånt innan dom kan hjälpa en !! Men men..... Bara ett litet damp inlägg för jag börjar få migrän av hans jävla snarkningar just nu !!!!!!!

Av Sannixen - 12 oktober 2012 07:19

Han är så underbar min lille prins. Han har börjat klappa magen och säga kom uuuuuut bebisen, kom ut till oss <3

Av Sannixen - 12 oktober 2012 07:18

Kan man inte få sova en hel natt? Utan avbrott för att kissa eller hosta. Hatar denna jävla hostan känns som kag aldrig ska bli frisk. Haft hosta i ca en månad nu och sovit skit dåligt. Undrar hur det ska gå med lustgasen och hosta om jag nu har kvar hostan tills dess :/ sen har timmie börjar vilja upp kl 6 igen vilket också är drygt. Så huvudvärk står på schemat varenda dag för tillfället :( men helgen har jag sovmorgon så får försöka ta tillfället i akt och sov massa. Ta långa promenader så kanske bebis vill titta ut så lägligt som nu i helgen när timmie är hos sin pappa :)

Håll tummarna :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards