Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sannixen - 15 oktober 2012 20:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 15 oktober 2012 19:42

Som jag har saknat min lille prins <3 Nu är det soffmys en stund innan han ska Nanna <3

Av Sannixen - 15 oktober 2012 19:05


Fått in några gissningar.. Kom igen folket hade varit kul om ni joina gissningen :D


Pernilla 18/10 eller 19/10

Annie 19/10

Mamma 21/10

Sofie 24/10

Christel 31/10


Av Sannixen - 15 oktober 2012 17:38



Allmänt: Nu är du 39 veckor gången (eller gravid i 40:e veckan, om du föredrar att räkna så). Bara fem procent av alla bebisar föds på sitt 'förlossningsdatum'. De flesta gynekologer och barnmorskor anser inte att du gått över tiden förrän minst två veckor senare. För din skull kan vi förstås hoppas att du slipper vänta så länge. Tills dess kan du tillbringa tid med din partner eller dina andra barn, om du har några. Du kommer att vara glad att du gjorde det när bebisen väl kommer.



Mina tankar/känslor: Känner mest att jag vill komma igång nu.. Igår och sedan eftermiddagen idag har jag haft en del sammandragningar så hoppas ju att det snart händer något. Bebisen trycker på mina nerver så mina ben viker sig under mig vilket är riktigt jobbigt. Såna dagar vill jag inte gå ut ifall man nu skulle trilla eller något. Jag är inte så orolig för förlossningen mer heller eftersom nu är jag bara så trött på att vara gravid. Vet att det gör svinigt ont och allt det såklart.. Men då ser man iaf slutet av "resan" men nu bara går man här och undrar när det ska ske :/ Längtar sååå efter vår sessa <3



 

Av Sannixen - 15 oktober 2012 15:52



Hade varit kul att se vilken datum ni andra gissar på att vår sessa vill komma ut ? :)

Så kom igen ppl och gissa på <3 Ingen gissa rätt när Timmie skulle födas så hade varit kul om någon kunde ha rätt nu ju ;)



 

Av Sannixen - 15 oktober 2012 14:29



Träffade upp Mimmi på Ikea för lunch :) Snackade massa to catch up.. Dom hade fått in julgrejorna på Ikea nu så gick en runda där, dock inget kul ^^ Men men älskar julen så blir glad bara över att få se julkulor och annat. Dock var köerna väldigt långa så blev inget shoppande där. Sen åkte vi inom Media Markt, barnens hus, en annan butik som var ny med porslin och massa sådant och tillsist hängde jag med henne in på Zoo affären.. Det enda jag fick med mig hem idag var ett par vantar till Timmie <3 Så nu är han redo för vintern iaf :)

Av Sannixen - 15 oktober 2012 09:46

Känner att jag är på dåligt humör idag ^^ vaknade av att något där ute stod och slog precis som en dörr eller så skit jobbigt att vakna till iaf. Min sista dag som sovmorgon yeah right. Det var bara till att stiga upp och har nu ätit frukost med sambon. Vädret suger :( men ska åka och träffa frugan sen vid lunch på Ikea så då lär jag iaf bli på bättre humör :)

Av Sannixen - 14 oktober 2012 22:41

När sambon kom hem lagade vi lite mat och sedan åkte vi till maxi och handlade gott :) för min del blev det glass med ananas. När vi kom hem tittade vi på alien 2 vilken man sett ett x antal ggr innan men jag kom inte ihåg något alls så det var ju nice :) och nu kallar sängen. Har dock redan en snarkandes sambo i mitt öra ^^ imorgon sker inte mycket vad jag vet men på kvällen kommer min fina lilla prins hem <3 saknar honom så himla mycket <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards