Livet som mamma

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Sannixen - 5 november 2012 22:50

Timmie somnade iaf bra idag och Linnea nanna gott. Och jag bara yes nu kan jag få sova normal tid. Men nej nu när jag nästan somnat vaknar timmie och börjar gråta och skrika igen som han gjort de senaste dagarna ^^ vilket betyder att han kommer hålla på i flera timmar antagligen. Linnea kommer hinna vakna och ska ha mat och sedan ska hon ha sin vakentid. Alltså kommer jag inte få sova ett skit ^^ så vet inte hur jag ska orka vara på matten imorgon :( måste ju komma igång med den igen men går inte sålänge timmie håller på såhär :( för jag har varken kraft eller ork till det då :(

Av Sannixen - 5 november 2012 19:57

Nu är min lilla prins hemma <3 så han fick en glass och så ska vi titta på sjöjungfrun en stund. Egentligen ska han sova nu men tror det kommer vara omöjligt just nu så får vänta en stund.

Var hemma hos syrran en runda innan och umgicks. Och så fick Linnea en badstol av dom <3 så på fredag blir det hennes första bad <3

Imorgon blir det fullt ös så hoppas vi alla somnar snabbt ikväll <3

Av Sannixen - 5 november 2012 15:05

Linnea har nannat så då passa jag och sambon på att vila lite i vars en soffa :) det var verkligen skönt. Sen nu sitter vi och myser <3

Av Sannixen - 5 november 2012 13:14



Idag blev det faktiskt sovmorgon men känner att det skulle behövts lite mer sömn ändå. Men iaf skönt att ha sovit lite mer än vanligt idag. Men orkar inte räkna matte idag heller men måste verkligen :/ Känner sådan ångest över det.. Hoppas på att jag känner mig piggare senare :) Linnea var vaken ca 4 timmar i sträck igår, snacka om att man blev förvånad :P Dock var det såklart när klockan var mycket så man själv var zombie :P Somnade väl runt 1 kanske.. Sen vaknade hon 5 sen somna hon om till ca 8 :) <3 Men men vi skulle egentligen lite ärende idag men verkar inte bli så tyvärr. Men jag ska iaf köra hem till syrran sen en snabb sväng :)


Saknar Timmie riktigt mycket idag känner jag <3 Det är så mysigt när han kommer in till en på morgonen ju :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards