Livet som mamma

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Sannixen - 16 november 2012 18:50

Timmie har snart ätit upp sin lilla godispåse och så tittar vi på Den lilla sjöljungfrun :) Snart ska han i säng och jag håller tummarna att han somnar normalt idag. Dock vaknade Linnea nu igen efter någon minuts sovande :( <3 hon får inte riktigt ro stackaren. Sen blir det som sagt seriemys en stund med sambon innan det är dax att sova. Imorgon kanske det blir skogen, hade varit skönt :)

Av Sannixen - 16 november 2012 15:58



Åkte inom jobbet för jag skulle snacka med min chef men hon var inte där idag så får försöka en annan dag :) Sen blev det hem och så åkte sambon, jag och lillan till Maxi och handlade fredags mys.. Hann vara hemma en stund sen åkte jag och hämtade lill prinsen <3 Och snart ska han få sin godispåse :P haha.. Ikväll blir det förhoppningsvis seriemys med sambon om barnen somnar som dom ska :) <3

Av Sannixen - 16 november 2012 09:48




Tack till Emma som läser min blogg och valde att utse den i topp 5 av dom hon följer :)


Så nu får jag också följa reglerna :)


De bloggar jag följer slaviskt är:   

Therese ---> http://minbebis.com/blogg/theresewickman/ : Ensamstående två barns mamma som skriver om sin vardag, klädesparty och massa annat.  

Matilda --> http://minbebis.com/blogg/tildan/ : Skriver om hur det är vara gravid och hennes kille jobbar och bor i Indonesien. När deras flicka är född ska dom tillslut flytta ner till honom :)

Idlisa--> http://minbebis.com/blogg/idlisa/ : Skrev om längtan efter barn och nu har dom fått en son :)

Evelina -->http://www.alltforforaldrar.se/happilyeverafter/ : Skriver om allt möjligt, sin vardag, heminredning, soneb o.s.v .

Madeleine -->http://minbebis.com/blogg/barbamamman/ : En av mammorna från familjen annorlunda :)


Reglerna för utmärkelsen är 1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den 2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar 3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.

Av Sannixen - 16 november 2012 02:12

Åhh vad detta är mysigt <3 Men nu måste jag lägga henne så jag själv kan sträcka ut mig lite :)

Av Sannixen - 16 november 2012 01:44

Lillan har slutat ha sin vakentid kl 3-5 men nu vet jag inte riktigt när hon har den faktiskt. Men i natt blev set tydligen nu. Så hoppas detta är den enda i natt :P fast nu ser det ut som att hon somnade mitt i allt haha <3 älskade barn <3

Av Sannixen - 16 november 2012 01:40

Hade nästan glömt hur det var att somna oxh drömma något :O igår kväll fick jag sova 1 1/2 timme sammanhängande och hade då en dröm :) Kommer dock inte ihåg den, men när jag vaknade kändes det över nice att veta att jag fått sova så pass " länge" att jag drömt något :P

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards