Livet som mamma

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Sannixen - 7 februari 2013 21:41

Lillfisen har svårt att somna för natten nu konstigt nog, eller ja hon somnar i min famn eller på mig men så fort jag lägger henne ifrån mig vaknar hon och blir pigg som en lärka :P <3

Imorgon blir det upp kl 9 göra klart det sista oxh sedan hämta nycklarna till prästgården :) längtar hihi

Av Sannixen - 7 februari 2013 16:21

Hon satt och somna i mitt knä <3 underbara barn <3

Av Sannixen - 7 februari 2013 14:42



Har tagit mig vatten över huvudet :/ Hoppas sambon är duktigare än mig iaf så får han hjälpa mig imorgon på morgonen så jag blir klar. För just nu har jag iaf gett upp med skiten :P

Av Sannixen - 7 februari 2013 13:30



Timmie har åkt till sin pappa imorse och kommer inte hem förrän imorrn. Sambon har åkt till jobbet och lillfisen sover :P Undrar om jag hinner pilla lite med kakorna? Tänkte göra det imorgon egentligen men kanske hinner några iaf? :)

Annars blir det bara mys idag för imorrn är en fullspäckad dag inför dopet på lördag.


Var iaf på matten idag och testade en annan lärare men omg han babblade konstant med folk så kunde inte kocentrera mig alls :/ Skit drygt.. Tur timmie fått 5 timmar extra på dagis så jag kanske hinner plugga lite mer om dagarna :)




Av Sannixen - 7 februari 2013 07:36

Riktigt imponerad av att lillfisen sovit från kl 18 och sover fortfarande alltså uppe i 13 timmar nu :P dock har hon ätit 3-4 ggr men de gör ju inget. Här hemma är de den äldre som håller en vaken. Han la sig 19 sen låg han och ropa och sjöng, allt för att inte sova fram till ca 22 sen somnade han MEN sen vaknade han runt 00-00:30 och började ropa över vatten, bädda, vill stiga upp, ska till pappa imorrn, karuseller på sommaren o.s.v :O så höll han på till 01:30 har jag för mig. Sen hade jag sån migrän och nackspärr att jag inte kunde sova och så började magen tjuta haha så det var bara att vandra ner och äta mitt i natten. Sambon hade precis kommit hem så vi kunde iaf äta tsm <3 sen somnade jag väl lire efter kl 3 och nu vid 7:30 vakna Timmie men han verka somna igen ?! Så får se :P Hoppas bara att det år en fas han är inne i alltså för jag behöver min sömn. Idag måste jag åka in till matten trots huvudvärk så jag får närvaro iaf. Om huvudvärken försvinner ska jag pilla me den sista finpoleringen inför dopet :) annars får jag försöka hinna det imorgon :) hur har er natt varit?

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards