Livet som mamma

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Sannixen - 20 december 2011 22:00



Då var lillen sjuk igen :( Dumma årstid.. Han har hostat 2 nätter i rad och jag bad hans pappa att inte simma med honom igår men ja han tyckte att eftersom han inte hosta på dagen var det ändå okej att simma ?! Aja.. Så ja nu ikväll har han 39,5 graders feber och hostar hela tiden.. Dock kan detta ha brutit ut med eller utan simningen ingen aning. Men jag hoppas det går över innan julen annars är det verkligen synd om honom <3 Så ja jag får se hur han mår imorgon annars blir det vab med snuttisen, allt för han ska må bra <3 Mammas ögonsten..

Av Sannixen - 20 december 2011 21:53


Ja jag var ju som sagt då på föräldramöte på dagis nu ikväll. Det mesta gällande det här med att 4 fröknar valt att sluta o.s.v Var en del föräldrar med väldigt bra frågor men alla kände ändå att vi inte fick något direkt svar på det vi ville. Så lika förvirrande är man fortfarande vad som kan ha skett.. Dock kom dom fram till att en del saker ska förändras där när de nya kommer.. En del säkerhetsgrejor ska kollas över och lite sådant.. Så ja jag kanske får ge dagiset en andra chans.. Dock får jag titta hur mitt schema inför nya året ser ut.. För annars måste jag nog söka ob dagis.. Får hoppas hans pappa kan gå med på det.. Antingen får han börja köra fram o tillbaka typ 2-3 dagar i veckan eller så får han helt enkelt byta dagis.. Så ja vi får se hur det blir..

Av Sannixen - 20 december 2011 14:11



Köpte hem lite grejor att pilla med när lillen nannade middag :) Så blev ett ljusfat till köket och så blev det ett hyacintfat till storarums bordet :) Blev ju faktiskt rätt läckert...

     

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards