Livet som mamma

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Sannixen - 10 december 2012 17:55



Lillan fick lite mer den här gången. Blev ett Nike set, en tröja och en body :) Tröjan är finare i verkligheten. Sen fick Timmie en tröja, hittade inget annat sådär till honom tråkigt nog.


  

Av Sannixen - 10 december 2012 15:31



Hämtade upp frugan lite efter kl 10 så åkte vi till Center syd :) Länge sedan man var där så det var trevligt. Shoppade lite smått och gott. Köpte faktiskt två plagg till mig själv,inte ofta jag gör det så det känns nice :) Dock blir det ingen bild för kjolen ska jag ha på julafton ;) hoppas det blir snyggt. Lunchade och sedan bar det av hemåt igen. Lämnade av henne sen for vi hem. Lillan har sovit men tillåter mig inte lägga henne ifrån mig för då vaknar hon direkt. Så jag har inte fått något gjort hemma idag heller ^^ Men men.. Ikväll kommer Timmie hem <3 saknar honom så mycke när han inte är här <3


Av Sannixen - 10 december 2012 15:09



Idag började sambon jobba hela dagar igen. Så himla tråkigt för då ses vi bara fram till 12-13 tiden och sen ses vi inte förrän nästa dag :( Blir jag och barnen ensamma och nu efter jul får Timmie bara vara på dagis 15h veckan. Synd om honom då han behöver sina vänner. Och nu kommer det vara extra viktigt med rutiner eftersom dom måste sova middag, middagen ska lagas, dom ska bada, nattas.. ja en hel del att klara ensam med dom. Men tillslut kommer det säkert funka utmärkt. Man ska bara komma in i det så :) Längtar till sommaren med barnen <3

Av Sannixen - 10 december 2012 03:47

Ännu en dag med jävla huvudvärk som börjar övergå till migrän ^^ är väl ca 5 dagen i rad nu :( varför kan jag inte bara få slippa skiten.. Skulle behöva få en riktigt natts sömn tror jag men det lär inte ske på några månader så hoppas inte huvudvärken håller i sig sådär länge :/

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards