Livet som mamma

Alla inlägg under april 2013

Av Sannixen - 26 april 2013 16:31



Köpte även ljus, ljusfat och jätte fina gröna stenar med glitter :D

Ni som känner mig v   et att jag inte kan hålla mig borta från glitter hahahaha :P



Har dille på grönt just nu :) Vill ha det i köket så letar lite andra saker med :D

Av Sannixen - 26 april 2013 16:25



Köpte nya kuddar till köket men dom har ju inte 100% passform :/ Dom svarta jag har är perfekt passform för våra stolar. Dom går in lite där bak så dom ligger snyggt. Men med dessa jag köpte idag ser man lite mer av stolen. Är de ok att ha det så? Eller hur tycker ni? Jag kan inte riktigt bestämma mig faktiskt.



 

Av Sannixen - 25 april 2013 20:16

Dom har sån vip för alla där så vi är där en runda. Väntar mest på Gina tricot dock :)

Av Sannixen - 25 april 2013 15:14



Ska strax köra hem Timmie till sin daddy sen ska jag inom Mxi och hämta paket från Jollyroom ;) Så snabbt det gick, beställde ju igår :P Sen blir det hem och städa lite innan jag ska hämta upp Zara och Emilia :)



Imorgon jobbar sambon också :/ Så ska träffa frugan iaf. Längesedan så det ska bli kul.

Dock blir det matte på morgonen innan han åker till jobbet :D Känner mig faktiskt riktigt taggad över matten.

 Sen i helgen blir det både konfirmation och kalas :)

Av Sannixen - 25 april 2013 15:10



Längesedan jag köpte något till mig själv. Och har bestämt att mina födelsedagspengar ska gå till MIG och bara MIG denna gången. Så beställde lite kläder. Fick hem dom igår. Två t-shirts, ett par capribyxor och en tun mysig stickad tröja :) Allt satt okej på faktiskt så allt får stanna här hemma :D Dock lite osäker på den svarta faktiskt den var snygg så men hade nog varit finare i vit, men jag gillar inte vit :P



 



Av Sannixen - 25 april 2013 13:18

Först bort till lutz och köpte billiga badbyxor till lillan inför sommaren :) Sen bort till Rusta och köpte tvättmedel och sköljmedel. Sen hem och har precis tvättat bilen ;) lite snabbt sådär bara för den var super smutsig. Får ta det lite mer noga en annan dag :) Och strax ska vi hämta Timmie på dagis sen hem och leka en stund innan han ska till sin daddy.

Av Sannixen - 25 april 2013 07:02

Har så satans ont i huvudet så jag vet inte var jag ska bli av. Båda ungarna tyckte de var ok att vakna kl5 och vilja stiga upp då. Bad Timmie somna om och fick Linnea till somna om dock har båda hållt på nu i två timmar med att ropa, gnälla och massa annat :( Är trött och på riktigt dåligt humör nu :/ Jag som tänkte räkna matte idag när sambon åker iväg. Lär ju bli att ja sover istället för kunna klara av denna dagen :(

Av Sannixen - 24 april 2013 19:51

Linnea kröp fram och in under bordet :P Tror hon ville leka med store bror som sitter och äter <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards