Livet som mamma

Alla inlägg under december 2013

Av Sannixen - 14 december 2013 21:13

Nu blir de gotti gott och serie mys :)

Av Sannixen - 13 december 2013 11:00

Allt det som jag inte lagt på minnet till provet kom såklart ^^ jävla skit.

Av Sannixen - 13 december 2013 08:24

Har precis kommit hem från linneas lucia <3 då himla söt och duktig hon var <3 fikade där en liten stund sen nu kom vi precis hem.

Ska till skolan om en timme och ha prov :/ hoppas jag klarar det iaf så man slipper börja kursen igen nästa termin för att sedan bara göra en uppgift och ett prov hade känts knäppt !

Imorgon bär det av till Danmark :)

Av Sannixen - 12 december 2013 21:22

Dock gick dagen helt för snabbt. Hade prov i skolan som inte gick särskilt bra tur jag fått bra på en del annat och hoppas inte detta drar ner de :/

Men sen träffade jag min fina vän <3 evighet sedan så var så himla kul att ses och prata om allt möjligt :) dock hann vi knte ses så länge men bättre den stunden än inget alls . Tack för du hade tid med mig enda dagen du var i landet <3

Sen hämta jag upp min lilla loppa, proppa på henne massa varma kläder sen åkte vi till lucian på timmies förskola. Han var så otroligt duktig min lilla stjärngosse <3 man hörde verkligen honom sjunga <3 Mamma hann precis komma när de tog slut så de va synd men hon fick iaf se honom så söt han var <3 sen fika vi innan vi åkte hemåt :)

Av Sannixen - 11 december 2013 21:05

Usch hatar att man får se så många sjuka barn i greys :( sorgligt och man slutar ju aldrig gråta :( <3 då jäkla hemskt !! Jag vill bara hoppa in och krama dom och ta hand om dom <3

Av Sannixen - 11 december 2013 11:51

Nu är min prins hemma så blev Pepparkaksbak :) dock den sämsta degen någonsin^^ men hade en trevlig stund trots att han tröttna i mellan åt :P haha

#baka #pepparkakor #med #sonen #kristyr #gott #kul #mysigt #julen

Av Sannixen - 10 december 2013 13:35



Idag är det plugga hemma som gäller. Har sedan kl 10 hunnit skicka in två stora uppgifter så det känns riktigt bra :) Nu har jag "bara" två uppgifter kvar plus två prov denna veckan sen är jag klar i skolan för denna gången :D jag SKA hinna göra de två uppgifterna också så är det bara. Får kanske åka imorrn och ställa frågor ang dom iaf.



Ska hämta min minsta fislis om en timme <3 Så nu blir de väl att äta något och plugga lite inför biologi provet.



Av Sannixen - 9 december 2013 19:02

Sitter här med mitt arbete som ska in ikväll ja jag vet ute i sista minuten men vi har haft sjukt mycke sista veckorna och min ork börjar ta slut :/ men ja jag valde att skriva om abort som ett etiskt problem men tycker inte att jag hittar tillräckligt med fakta så börjar bli smått irriterad. Står samma mög på alla sidor jag hittar.

Håll tummarna att jag klarar skriva ihop detta så jag kan skicka in de sen slippa tänka mer på den lektionen :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards