Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2015

Av Sannixen - 10 mars 2015 17:46

Det var roligt att träffa alla skolkamraterna men himla tråkigt med lektion men den var iaf intressant och fick något litet tips som jag gilla iaf :) Nu ska jag läsa lite sedan skriva klart min transkription som ska lämnas in denna veckan.

Av Sannixen - 9 mars 2015 00:00

Usch och pi för mardrömmar :( nu kommer jag säkert inte kunna somna om på ett bra tag. Skit trött men vill få bort tankarna innan jah försöker igen :/

Av Sannixen - 8 mars 2015 22:01

Idag tog jag in Linneas gamla bebis kläder. Och det tyckte Linnea var jätte intressant så hon packade glatt upp och visa mig en och en <3 underbara du <3 tog en liten stund men det var roligt. Sen fyllde vi en vakuumpåse med större storlek som bebis inte behöver på något år :) Tömde även i Linneas garderob allt som blivit försmått så nu behöver hon lite nytt vilket jag gillar haha :)

Av Sannixen - 7 mars 2015 14:53

Idag stod det lekplats på schemat. Timmie valde men vi hitta inte den lekplatsen så blev Afrika lekplatsen men den var otroligt tråkig :P Så åkte sedan vidare till hav och strand lekplatsen där vi lekte ett tag <3 sen blev det lite kallt så då åkte vi hemåt igen <3

Av Sannixen - 6 mars 2015 13:32

Idag har jag en fruktansvärd huvudvärk :( men har tänkt ta denna helgen till att varva ner. Måste försöka iaf för nästa vecka är man tillbaka helt på högskolan igen och alla böcker och uppgifter. Hoppas min huvudvärk går över idag så man inte behöver känna sig så hängig och på dåligt humör :/

Av Sannixen - 5 mars 2015 20:13

Kan knappt förstå att du ligger där inne <3 du buffar och puttar mig hela tiden men ändå känns det så overkligt att det faktiskt finns ett mirakel där inne som snart är ute hos oss <3 längtar så otroligt mycket <3

Av Sannixen - 4 mars 2015 15:36

Så skönt att foglossningen försvunnit det enda nu är ett tryck neråt men det kan man leva med. Veckorna springer iväg så hoppas man hinner allt man tänkt sig. Ska plocka in Linnea bebis kläder och gå igenom dom så fort jag får lite tid över sen ska de större storlekarna ut i förrådet :)

Vi längtar efter dig vår minsta lilla sessa <3 inte många veckor tills vi ses nu <3

#gravid #vecka32 #graviditet #gravidmage #mamma #bebis #flicka #babygirl #pregnant #mom #family #happiness #love

Av Sannixen - 4 mars 2015 13:30

Så himla tråkigt att detta var bäst sista dagen på min vfu. Sen är det ett helt år tills nästa gång. Men ska försöka hälsa på dom då och då iaf :) Nu ska jag hem och planera min sista lektion inför imorgon. Man känner en stor förändring från första veckan tills nu men känner ändå att nu börjar det bli roligt att tänka till ang planering osv så synd att det ska vara över. Man lär sig så otroligt mycket av att vara här.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards