Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Timmie ♥

Av Sannixen - 23 juli 2013 21:39

Min älskade lilla Timmie vad jag saknar dig <3 låt det gå fort till måndag så att jag kan få pussa och krama dig. Denna tiden har gått helt för sakta :( saknar sig så otroligt mycket alltså. Saknar när du kommer in till mig på morgonen <3 din doft , ditt skratt åh min prins du är den bästa sonen man kan ha <3 finaste underbaraste prins <3

Älskar dig till månen och tillbaka och så mycket mer än så <3

Av Sannixen - 12 juli 2013 11:36

Timmie var hos frisören innan och var lika duktig som alltid <3 så efteråt åkte vi till toys r us för att köpa en sak. Men det blev en annan sak vi köpte istället haha :P en tingeling som flyger ;) han älskar ju tingeling så. Han är glad och leker med henne :)

#tingeling #flyger #vingar #blomma #utomhus #trädgård #sol #varmt #skönt #mammaledig #semester #roligt #leker #myser #familjen #kärlek #sonen #livet

Av Sannixen - 8 juli 2013 15:03

Varit i stan och lunchat med Pernilla :) Timmie var också med och ett litet charmtroll var han allt ;) <3 Efter lunchen gick vi bort till lekplatsen så han fick leka av sig en stund innan vi åkte hemåt. Nu har han åkt till sin farmor för att leka lite :)

#playground #with #my #son #and #friend #lekplats #sol #lek #mysigt #lunch #tjejkompis #väninna #trevligt

Av Sannixen - 7 juli 2013 22:54

Idag var det kalas för Emilia som blir 14år :) Började kl 15 och vi var väl hemma efter 20. Lika trevligt som alltid iaf och god mat :) precis när vi skulle hemåt skulle ungarna bada så då ville Timmie det också så fick vi ju stanna lite till :) <3

#pool #bada #skönt #varmt #väder #sol #mysigt #kalas #födelsedag #barn #lek #mat #efterätt

Av Sannixen - 6 juli 2013 14:37

Jag och barnen åkte till stugan en stund för att hälsa på mamma och Uffe :) riktigt skönt väder. Gick och köpte lite jordgubbar :) mysigt <3

#varmt #sol #sola #mys #stuga #stugmys #barnen #son #dotter #kärlek #lek #bus #mormor #mammaledig

Av Sannixen - 3 juli 2013 16:11

I förmiddags kom fina Malin och hälsade på en stund :) Jätte trevligt. Får inte gå så långt mellan ggrna ju.

Sen sov mina små middag och så kom min mamma hit och umgicks en stund :) slutade med att Timmie följde med henne hem. Skulle egentligen dit på lördag men han charmade henne med sin jacka, kalsonger och stövlar på sig <3 underbaring

Av Sannixen - 26 juni 2013 15:17

Vi gick och lekte på lekplatsen istället :) Timmie blev vän med två and barn som lekte så fint med honom fast dom var ett par år äldre. Så himla roligt att se

#playground #with #my #little #boy #and #my #best #friend #underbar #dag #med #sonen #och #bästa #vännen #tråkigt #väder #bara

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards