Livet som mamma

Alla inlägg under december 2012

Av Sannixen - 9 december 2012 10:14

Verkligen den bästa serien på evighet :O Har nu kollat klart på det senaste avsnittet på säsong 2 och ja tårarna började rinna :( Sådär får det verkligen inte sluta :( Trot dock där ska komma ett avsnitt till och hoppas hon inser sitt misstag !! Och jag hoppas inte serien slutar sändas utan ett bra slut ?!!!

Av Sannixen - 9 december 2012 07:22

Omg vad trött jag är :( önskar lillan ville sova lite till. Hon har ändrat på sona rutiner en massa så man är inte van alls. Hoppas det blir bättre när hon är frisk.. Men men idag sker inget speciellt heller faktiskt. Blir mysdag med lillan sen kommer sambon hem efter halv fyra typ :) Att vara mammaledig gör en shoppingsugen alltså hahaha:P men får hålla mig lite i skinnet också. Har bara 2 stycken till att köpa julklappar till och hoppas jag blir klar med dom i veckan :)

Nej nu ska jag gå ner och äta och även ta två huvudvärkstabletter.

Have ā nice day :)

Av Sannixen - 8 december 2012 22:38

Lilla tösen somnade äntligen <3 Lite väl sent att hon somnar nu inför natten :P Får hoppas det blir lite tidigare med tiden :) <3

Av Sannixen - 8 december 2012 22:34

Lillan har inte velat släppa mig idag <3 så har inte fått så mycket gjort. Men fick iaf ihop en av hyllorna så imorrn ska jag försöka mig på den andra :) Lillan har väldigt mycket vakentid nu vilket är riktigt kul. Hon jollrar och skrattar när hon ser oss <3 ens hjärta smälter :)

Av Sannixen - 8 december 2012 12:28

Av Sannixen - 8 december 2012 07:32

Varit vaken ett tag. Lillan sover jätte dåligt igen :/ börjar undra om hon fått kikhosta men det borde han väl sett på akuten?! Dock hosta hon inte när han hörde men han lyssna ju ändå. Och på internet stod det att dom tar prov för kikhosta i näsan och där tog dom inger prov. Hoppas innerligt att det inte är det. Får se till nästa vecka om hon blivit bättre annars får man åka in igen. Har hört att man ska vara på dom som fan så !! Aja idag blir det en slappe dag innan sambon kommer hem i eftermiddag. Hoppas på att kunna bygga ihop hyllorna idag då :P

Av Sannixen - 7 december 2012 14:57

Jag, Linnea, syrran och Elin åkte hem och hälsade på hos mormor :) köpte med oss fika. Och mormor blev jätte glad så det var kul :) längesedan nu man träffa henne så. Stannade några timmar så kom hem runt halv två. Timmie åkte till Johan idag så ses inte förrän måndag. Känns så tomt när han inte är hemma <3 Nu tänkte jag laga lite mat till mig själv :P Sambon jobbar till kl 21 så ensam med lillan tills dess. Somnar hon tänkte jag försöka bygga ihop hennes nya hyllor :) Annars blir det en lugn dag/kväll för min del.

Av Sannixen - 7 december 2012 08:55

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards