Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2013

Av Sannixen - 11 januari 2013 20:30

Glömde ju skriva hur otroligt glad Timmie var igår för att han fick följa med sin moster och familj till Disney on ice igår <3 Han pratade om det jätte mycket när han skulle sova och idag har vi också pratat massa om det. Dock hänger jag inte riktigt med i snacket eftersom jag inte var med :P Men gör mitt bästa :) Tack för att han fick följa med er <3

Av Sannixen - 11 januari 2013 20:17

Av Sannixen - 11 januari 2013 13:32

Stack en snabbis inom Ikea för lämna två ramar i fel storlek och typiskt så den ramen jag ville ha fanns inte i vit nu ^^ Så vet inte vad jag ska köpa för ramar nu ju :/ Sen körde vi till Emporia men lika tråkigt som alltid, tilltalar mig inte alls det stället faktiskt. Träffade på min svåger där :) Snackade en stund innan vi tog en sista runda. Kom hem för en timme sedan ungefär och strax är det dax att hämta hem Timmie <3 Hoppas min jäkla huvudvärk släpper igen den är rejäl :( Men kan vara för jag är vrål hungrig. Måste laga mat direkt när han kommer hem :P

Av Sannixen - 11 januari 2013 07:56

Lillan ligger i gymmet och pratar hela tiden med Timmie, låter så himla gulligt <3

Av Sannixen - 11 januari 2013 07:46

Varit vaken ca 30 min men orkar knappt röra mig. Är inte trött på kvällarna mer så somnade inte förrän efter 1 :( sen har Timmie vaknat någon gång och så :/ Ikväll ska jag fan lägga mig 23 och hoppas på att somna. Dock är sambon ledig så blir säkert senare ändå :p

Timmie ska till dagis om någon timme så ska jag, lillan oxh sambon lite ärende och så blir det nog en runda på Emporia :)

Av Sannixen - 10 januari 2013 19:12


I really LOVE cougar town :) Köpte ju säsong 1 och 2 förra fredagen. Och är på disc 3 på säsong 2 ;) Kan inte sluta glo när jag väl sätter på de. Och nu hade man 20% på tv-serier på cdon så då passade jag på att beställa säsong 3 också ;) Hell yeah baby. Inte ofta jag köper något till mig själv men känner att jag kunde unna mig något nu så fick bli dessa 3 säsonger :D  Någon annan som följer den serien?


 

Av Sannixen - 10 januari 2013 18:43



Bvc gick bra :) Lilltjejen växer som hon ska, men Timmie hade gått ner nästan 1 kg. Men han har ju varit sjuk väldigt mycket slutet av förra året så och ätit som en kråka. Mne nu har han börjat äta bra och mycket igen så nu ska det säkert vända. Han får börja följa med lite oftare till bvc så vi ser att det går uppåt igen.  Efter bvc åkte vi hem, sambon åkte till jobb. Lekte lite med Timmie sen sov båda barnen middag en stund. Sedan kom moster och barnen och hämtade Timmie :) Som han har längtat hela dagen <3 Så åkte jag lite snabba ärenden med lilltjejen men hittade såklart inte det jag leta efter :/ Som vanligt.. Men men.. Sen nu hemma har jag planerat lite inför dopet :) Har en massa ideér men sen orkar man inte göra allt man tänkt sig heller :P Men ska iaf baka en gång i slutet av månaden och sedan en gång någon dag innan dopet :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards