Livet som mamma

Alla inlägg under juli 2013

Av Sannixen - 20 juli 2013 15:14

Hälsade på mormor i förmiddags <3 blev inte så lång stund idag men får bli fler ggr i veckan istället. Sen åkte jag in på Jägersro för att köpa någon t-shirt till Linnea :) Efter det bar det av hemåt. Tagit det lugnt och nu snart blir det lite lunch :)

Av Sannixen - 19 juli 2013 16:44

Haft en jätte trevlig dag. Först imorse bar det av till Sjöbo marknad :) märktes att vi var tidiga men det var sååå skönt :) ingen trängsel och parkering långt framme. Hittade dock inget men kul att gå runt där iaf. Sen bar det av hemåt så åkte sambon till jobb. Vi andra åkte till mc donlalds och åt. Efter maten åkte vi hem till oss för kaffe och umgås. Dom åkte hemåt precis så snart ska jag och Linnea bada och sen blir det mys <3

#maknad #sjöbo #sjöbomarknad #skönt #väder #ingen #trängsel #mcdonalds #kaffe #fika #mys #umgås #familjen

Av Sannixen - 18 juli 2013 20:30

Åkte in till stan för att umgås med Karro :) köpte glass och satt och pratade. Sen gick vi en runda i kungsparken och satte oss där lite så Linnea kunde leka lite i gräset :) En jätte trevlig stund men nu är vi hemma och jag hoppas Linnea vill somna snart hon är jätte trött men envis ;) <3

Av Sannixen - 18 juli 2013 15:07

Höll ju på med mina Sims spel häromdagen och de första 6 gick bra men sen började det klydda. Igår hade älsklingen köpt det senaste spelet till mig åhhh så glad jag är <3 bästa bästa älsklingen <3 Så nu funkar alla spelen. Har alla expansions och några av prylpaketen så här ska det spelas ikväll när Linnea somnat :)

#thesims3 #computergame #dataspel #lycka #ensamtid #ikväll #när #loppan #sover

Av Sannixen - 18 juli 2013 13:21

Idag fick Linnea sitta i det större stolen i bilen och det gick hur bra som helst :) Timmie har också fått en ny stol som han ska börja använda sen när han kommit hem igen <3

Nu ska vi bara försöka sälja två av vagnarna och köpa en svart :)

#bilstol #safety #car #bil #börjarblistor #barnen #mammaledig

Av Sannixen - 18 juli 2013 13:16

Yeay mina hallon har tagit sig detta året och även spridit sig lite så ska gräva upp ett större hål :) äntligen. Älskar hallon det är så himla gott:)

#trädgård #trädgårdsland #hallon #röda #gott #bär #ute #solen #mammaledig

Av Sannixen - 18 juli 2013 11:40

Lillan hade sovmorgon till halv 9 idag :) det var välbehövligt <3 Sen har vi tre myst här hemma fram tills nu då sambon ska åka till jobbet :( fan vad jag kommer sakna honom. Och min lilla prins som är med sin pappa <3 mer än en veckan kvar :(

Älskar er mina fina pågar <3

Av Sannixen - 17 juli 2013 18:35

Linnea är för söt när hon sitter på denna och gungar. Hon kan själv dessutom <3 så himla duktig.

#lek #bebis #gungar #häst #roligt #duktig #flicka #mammaledig

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards