Livet som mamma

Alla inlägg under juli 2013

Av Sannixen - 12 juli 2013 06:39

Såhär trött var det långe sedan jag var. Men så är de ju alltid när man ska iväg. Linnea har klyddat sedan kl 5 :( har så sjukt ont i huvudet nu :( Och ögonen svider och går knappt att hålla uppe. Och vill inte gå ner heller så killarna vaknar så får ligga här och glo. Undrar när Timmie vaknar, han fick följa med ner igen tillslut igår och vara med när vi såg film. Var ju vår sista kväll på två veckor :( <3

Men men hoppas iaf att jag kan piggna till, kanske sova middag med Linnea sen. För vi ska på kalas kl 18 och då vill man ju gärna vara pigg och glad.

Av Sannixen - 11 juli 2013 19:36

Pågarna hade vattenballongskrig och åkte på vatten slidern innan :)

#vatten #vattenballonger #ute #utomhus #sköntväder #solsken #varmt #roligt #vattenslider #pojkar #barn #glider

Av Sannixen - 11 juli 2013 17:12

Bilden kom inte med i förra inlägget.

Av Sannixen - 11 juli 2013 17:01

Nu är vi ute i trädgården och rastar barnen efter maten :) Riktigt skönt väder.

[Bild]

#garden #with #the #children

Av Sannixen - 11 juli 2013 11:25

Vi gick till lekplatsen en liten stund i det fina vädret. Nu sover Linnea o strax är det Timmie som ska Nanna. Sambon ska hämta sin lillebror om en stund så ska han vara här till lördag :)

Av Sannixen - 10 juli 2013 23:00

Hahaha den filmen såg vi ikväll. Men sitter med mobilen så kan inte lägga upp trailer men SE den ;) den var faktiskt riktigt rolig.

#thinklikeaman #movie #comedy #romance #movienight #goodmovie #laugh #roligfilm #komedi #skratt #filmkväll #sambon #kärlek

Av Sannixen - 10 juli 2013 22:58

Har inte skrivit idag för jag glömde mobilen hemma innan. Men här kommer iaf en bild på vår lillfis när hon sov middag innan idag <3

Av Sannixen - 9 juli 2013 18:44

Fy tusan vad jag hatar denna jäkla huvudvärken :/ den vill verkligen inte försvinna heller. Fick ändå sova någon extra timme imorse och sen sov jag middag med Linnea en stund. Men ändå håller den sig kvar. Gör så sjukt ont :( och man blir på så dåligt humör efter en stund liksom. Och så hungrig man blir, jätte skumt men hade lätt kunnat äta minst en gång i timmes när jag har huvudvärk. Undrar vad det har att göra med ?! :S men men hoppas den går över tills imorgon då jag vill hitta på något med Timmie <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards