Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sannixen - 24 augusti 2013 16:47

Idag har inte hänt något alls :P Sambon var iväg lite ärende så jag var hemma och mös med barnen. Sen sov dom middag runt 12 för att vara glada nu ikväll när vi ska på kräftskiva :) Linnea är dock trött nu igen så får se hur det går vi ska försöka hålla henne vaken tills vi åker hem. Så nu är vi påväg :)

Av Sannixen - 23 augusti 2013 22:07

Idag var det mys med Mimmi. Sonen var helt i extas eftersom vi inte träffar henne på länge. Så han var bara helt för mycket alltså när vi hade varit och handlat för att laga mat :/ Lyssnade inte på något man sa och gjorde allt tvärtemot. Men ja sen åt vi tacos, gotti gott ! Efter det lugna han sig iaf <3 sen mös vi, tittade på film, kollade foto och åt gottis :) en riktigt mysig kväll, och nu är det dax för sängen när barnen sover och Mimmi åkt hem. Är sinnes trött idag :/

#bästavän #kärlek #kompis #love #son #hockeypuck #gottis #mys #kväll #fredagsmys #godis #barn #familj #foto #film #mamma

Av Sannixen - 23 augusti 2013 13:13

Nu är jag hungrig så magen skriker. Varit i skolan sedan 8. Huvudvärk deluxe nu :/ hoppas den går över för ikväll blir det mys med Mimmi :)
Sjukt irriterad också att vissa människor tror dom kan göra va dom vill. Speciellt ikke svenskar. Gick precis ner genom en folkmassa på skolan så var det en kille som tog mig i håret och två andra försökte röra mig ^^ dom var vänner de märkte han för dom skratta och tyckte de var kul. Äckliga jävla fan alltså vad jag blir arg !!

Av Sannixen - 23 augusti 2013 06:34

Då vakna jag av mig själv kl 6 idag dock trött som attans. Annars brukar man ju vara pigg men måste ha vaknat av något :/ känner att idag kommer jag få huvudvärk :( och jag som ska bara i skolan 8-13 :( usch usch. Men det är bara att bita ihop.

Av Sannixen - 22 augusti 2013 18:44

Idag testa jag göra äpplemos :) barnen ska få testa snart. Hoppas dom gillar det <3


Här är det under kokning :)

#äpplemos #mat #barnen #gott #äpple

Av Sannixen - 22 augusti 2013 15:10

Lilltjejen börjar bli stor nu. Idag äter hon mat för 1åringar så snart vågar jag väl låta henne äta vår mat :)

Av Sannixen - 22 augusti 2013 13:01

Hade jag vetat vad jag vet nu hade jag tagit friterad banan direkt istället för tunnbröd ned räkor. Skulle käka båda men blev inte så. Så ja det blev bara en friterad banan detta året nu får man vänta tills nästa år :/

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards