Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sannixen - 22 augusti 2013 06:54

Linnea vaknade 6:30 så nu har vi två precis ätit lite frukost :) Nu sitter hon och "sjunger" under sin stol <3

#bebis #mamma #ledig #sjunger #frukost #underbar #morgon #kärlek #älskar

Av Sannixen - 21 augusti 2013 17:22

Av Sannixen - 21 augusti 2013 17:21

Lärde känna två tjejer idag på svenskan så det var kul. Och perfekt dag också för sen på lektionen var det dags för lite gruppaktivitet :) Lektionen gick snabbt så det var skönt. Sen på geografin satt jag med Patricia som jag brukar :) himla trevlig tjej hon också. Vi kom fram till att vi bor nära varandra så hon var snäll och körde mig hem sen :)

En toppen dag i skolan helt enkelt. Längtar inte tills fredag iaf då har jag biologi också med lab ^^ :(

Av Sannixen - 21 augusti 2013 06:54

Då hade jag haft lektion mellan 8-13. Och det hade jag aldrig orkat idag. Timmie har ropat två ggr i natt för hans täcke varit fel :P och sen har Linnea ropat till två ggr också men bara typ en gång per gång så att säga men man vaknar ändå ju för lyssna om man ska gå in dit. Är dunder trött idag :O

Av Sannixen - 20 augusti 2013 21:04

För svenska Hollywood fruar hahaha ;) love it ! Hatar verkligen Gunilla hahaha!!

Av Sannixen - 20 augusti 2013 21:02

Då har jag skickat in min första uppgift. Referat ! Jisses vad man blev svettig och nervös när man hade skickat in den haha :P

#referat #komvux #malmö #svenska2 #mamma

Av Sannixen - 20 augusti 2013 13:53

Jag och loppan åkte med Helena till Ikea :) lunchade och gick en runda. Hon hittade en del av det hon skulle. Dom hade fått in nya pedalhinkar så nu blev jag sugen på köpa ny. Får nog bli det när lönen kommer :) tycker rostfritt stål blir så tråkigt efter ett tag.
En mycket trevlig stund iaf tack för idag :)


Om en timme ska prinsen hämtas på dagis sen bär det av till Lund där jag ska köpa två av böckerna till skolan. 700kr :/ tråkiga pengar men det måste ju göras.

Av Sannixen - 19 augusti 2013 15:34

Träffade min biologi lärare idag. Han verka helt ok. Så hoppas på det :) vi ska ha obligatorisk träff en gång i veckan vilket suger men ja man får ju göra det.

Sen hämta sambon och lillan upp mig efter skolan. In till festivalen så han kunde äta och sen hem igen :) nu håller jag på att förbereda lite middag för Karro kommer vid 17 och ska umgås lite. Så det ska bli jätte trevligt :)

Ikväll kommer min prins hem igen <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards