Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2015

Av Sannixen - 24 maj 2015 22:21

Hade en jobbig natt så har verkligen varit zombie idag :/ Vi skulle fortsätta med det sista i trädgården idag men det blev bara inte så tyvärr :/ Dock inte mycket kvar alls så men måste göras. Får försöka göra det imorgon efter sambons jobb. och jag måste komma igång med min populär vetenskapliga artikel, hoppas på att komma fram till en frågeställning snart. Men men annars så har vi tagit det lugnt. Promenerade till lekplatsen men på tillbaka vägen trilla Linnea med cykeln och har nu svin ont så börjar misstänka en stukning :/ vaknar hon och har ont så får sambon åka in med henne. Hatar se mina barn ledsna :( man önskar att man kunde överta deras smärta.

Av Sannixen - 23 maj 2015 22:15

Idag har vi varit duktiga :) Sambon har klippt gräset inkl alla kanter runt allting. Sedan har vi rensat mellan plattorna och byggt upp våra nya utemöbler som är så fiiiina !!! Är så otroligt nöjd med dom <3 nu ska bara dynor införskaffas :)

Av Sannixen - 21 maj 2015 21:40

Idag var förskolan stängd men dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig :P men bra ändå. Jag skulle till skolan så sambon fick komma hem från jobbet för att ha tjejerna. Dom körde mig till skolan sen hade dom varit och promenerat vid stranden och även lekt på en lekplats innan dom hämta mig igen, mitt seminarie var typ helt meningslöst. Jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om kommer inte på någon frågeställning alls och känner att jag inte orkar engagera mig vilket suger :( men men sen hämta dom mig så åkte vi hem. Sambon körde tillbaka till jobbet och sen köpte han tacos med sig hem efter :) Jag och Julia åkte iväg en shopping runda. Känner mig lite galen faktiskt, borde ha shoppingförbud nu :P men men Julia fick tre plagg på kappahl och tre på lindex <3

Klänningarna jag köpte på kappahl <3 är helt kär i dom. Newbie levererar som vanligt. MEN dom ska finnas i vit också så om ni ser klänningen i vit i någon kappahl i Malmö så hojta till :) måste ha den också såklart <3

Av Sannixen - 21 maj 2015 08:10

Hade sådan jäkla huvudvärk igår :( Julia höll sig vaken under hela tiden jag var i skolan trots att hon var trött så det var lite påfrestande :/ Sen satt vi i ett litet grupprum och där är verkligen ingen luft :/ och föreläsningen fick jag gå ut en stund från med henne. Sen somnade hon på bussen och sov flera timmar haha såklart ^^ <3

Tur vi inte har fler föreläsningar nu, idag har vi ett seminarium sen är det min artikel som ska skrivas plus grupparbetet som ska redovisas sen är vi klara och det är sommarlov <3

Av Sannixen - 21 maj 2015 08:03

Igår var det VIP shopping på H&M så stack dit med syrran och hennes familj :) blev massa frost kläder till Linnea. Hittade inte det jag ville till varken Timmie eller Julia tyvärr. Men Timmie har redan fått en hel del så :)

Men tror vi har en nöjd tjej <3

Av Sannixen - 19 maj 2015 11:33

Hade sett fram emot att planera det men nu känner jag bara att det är skit. Prästgården var uthyrd den helgen plus hela augusti så den får vi skita i. Och då betyder det att vi även måste välja en annan kyrka :/ Letar nu kyrka och lokal som rymmer oss alla då vi var ca 75 pers sist och då kom inte alla som skulle. Och många lokaler tar bara typ 50-60 pers ^^

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards