Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2015

Av Sannixen - 4 maj 2015 19:25

Idag var Julia med i skolan. Sambon lämnade henne efter min föreläsning så var hon med på grupparbetet <3 min grupp blev helt till sig av henne, men vem blir inte det liksom <3 hihi. Men iaf allt gick så himla bra och sen tog vi bussen hem :) Så 9 dagar gammal åkte hon buss för första gången <3

Av Sannixen - 4 maj 2015 19:12

Idag fick vi resultaten från salstentan och jag klarade den :) det var med nöd och näppe men I Did it. Så otroligt glad jag blev då jag varken hade haft tid eller ork att börja plugga inför den igen. Sen hade rapporten också blivit upplagd och klar med den också :) woop woop !! Bara några få veckor kvar av denna nya kursen sen är det sommarlov <3

Av Sannixen - 4 maj 2015 07:58

Morgonmys <3 är så otroligt glad och stolt över att se hur fint Linnea och Timmie tar hand om sin lillasyster <3

Av Sannixen - 3 maj 2015 18:58

Sliten mamma, mysig bebis och linslus sonen <3

Av Sannixen - 3 maj 2015 17:28

Idag köpte jag några trosor till Linnea mest för testa eftersom hon inte är så aktiv med toaletten mer som hon var innan :/ Hon blev super glad och klarade många timmar innan det skedde en olycka. Jag var noga med att fråga ofta om hon skulle kissa och hon gjorde det en gång. Men sen frågade jag inte på en stund och så lekte hon ute med timmie och så skedde en olycka. Men så duktig ändå <3 nu vill hon bara ha trosor på sig <3 dock måste hon ha blöja inför natten iaf.

Av Sannixen - 3 maj 2015 17:24

Under denna graviditeten med Julia har mina cravings varit oboy och center choklad. Och jisses vad svårt att vänja mig av vid det. Oboy är jag inte sugen på mer men center oh my god :/ det var riktigt svårt att vara och handla idag och gå förbi chokladen :/ men jag klarade det. Nu ska jag bara klara det fram till lördag !!

Av Sannixen - 3 maj 2015 00:36

Hehe det slår aldrig fel :P Hon lägger en rakabajsare så får man byt blöja sen är hon klarvaken igen och super go :) bara ligger och kollar runt och undrar var hon hamnat <3 dock som jag nämnt tidigare får hon gärna göra detta på dagen istället ;) <3

Av Sannixen - 2 maj 2015 21:12

Kan inte förstå att du redan är en vecka <3 älskade fina underbara Julia. Snälla stoppa tiden vill verkligen bara njuta till 100%. Och minnas denna tiden för evigt. Men tyvärr så glömmer man :/ man glömmer hur små de är, hur gulligt varenda ljud är som dom gör, hur man bara kan sitta och titta på dom hur länge som helst, hur mjuka dom är osv <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards