Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Kärlek ♥

Av Sannixen - 4 maj 2012 18:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 25 april 2012 14:10



Att jag fått världens bästa son och världens bästa pojkvän <3

Är så himla lycklig att jag svävar på moln..

 

 

Igår hade älsklingen åkt hem tidigare från jobb så hade han sagt till mamma att han skulle överaska mig sen på kvällen så hon sa inget om det alls :P Sen när jag hade tinat mina räkor och satt mig vid tvn efter jobbet så kom min älskling in genom dörren <3 Wiiiieeeee MYSKVÄLL tsm... Älskar våra kvällar så är glad när vi får någon extra kväll :$ Och så hade han skrivit en jätte fin sak på datorn till mig. typ ett kärleksbrev eller vad man kan kalla det <3 SUPER gulligt...

Är så glad att det är vi <3

 

       

Av Sannixen - 22 april 2012 15:44


  Fick en jätte fin blom/ljusgrejs av pojkvännen igår innan kalaset <3 Så himla underbar...


 

 


Jätte fint är det :)

Av Sannixen - 8 april 2012 10:54



Fick en jätte fin rosa påskbukett av älsklingen häromdagen <3

 

  

 

Tack darling du är underbar :)

Av Sannixen - 30 mars 2012 16:25



När jag fyllde 25 fick jag en film av min fruga Mimmi <3 Där hon och hennes fästman hade skrivit en låt till mig och klippt ihop en film. AND I LOVE IT !!! Tittade på den med mina andra bästa vänner på min födelsedag innan gästerna kom. Och nu tittade jag på den igen.. Massa känslor väller fram och jag älskar den... Så var bara tvungen att skriva ett litet inlägg här och berätta hur glad jag är över den and I FAKKING LOVE YOU <3


 

Av Sannixen - 11 mars 2012 08:41



Idag har vi varit tsm i 4 månader :P Låter så himla lite, känns som vi varit tsm i flera år <3

Älsklingen jobbbar så han är hemma runt kl 16 så då blir det mys med båda mina pågar :)

 

 

  

 

Du gör mig så lycklig gubben <3

Trodde inte jag skulle känna såhär mycket för någon på väldigt länge.

Tänk så nära vi varit varandra så många ggr förut men aldrig vetat <3

Är så glad att det är vi <3

Love love love you...

 

 

 

 

Av Sannixen - 7 mars 2012 19:45


Vissa veckor jobbar vi så olika att vi inte ses typ alls :(  Får vänta tills lördag <3 Men då längtar man ju ännu mer till helgen iaf <3 Och denna helgen har jag båda mina älsklingar hemma så då blir det massa myyyys <3 Men det är så himla tråkigt nu har vi sett varandra mer än ca 30sek imorse :( och jag nannar när han kommer hem ikväll.. Sen nannar han när jag gåt ill jobbet imorrn :/ Men som sagt mer att länga efter till helgen <3



 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards